1)KIIRUS. Tõuseb 2 inimesega glisseerima juba 8 hj mootoriga. See on pikk samm edasi tavalisest sõudepaadist, mille puhul tavaliselt kuni 5 hj lubatud mootoriga on kiirus mitu korda väiksem.
2)ÖKONOOMSUS: Tavaliselt on glisseerivad paadid suurte ja võimsate mootoritega ning tarbivad märkimisväärselt kütust. CURSUS 440 -ga õnnestus klubi KALASTAJA meestel Hanno Kasel ja Endrik Tõnsbergil 10 hj 4 taktilise TOHATSU päramootoriga sõita Piritalt Naissaarele ja tagasi 4 liitri bensiiniga. Aega kulus ühe otsa katmiseks 40 minutit. (Ühe otsa pikkus 18 KM)
3)MOBIILSUS: 165 kg raskune paat veereb treileril vaevata ka väiksema klassi sõiduautode taga. Kuni 20 hj mootorit jõuab tõsta aga iga vähegi mehemõõtu kalamees.
4)MEREKINDLUS. Kõneause paadi vöör on kiiljas ja ahter lauge. See teeb ta glisseerivas asendis stabiilseks. Katsetusel selgus, et kui kaks 100 kg raskust meest ühte poordi seisavad, ei juhtu veel midagi hullu.
5)RUUMIKUS. CUSUS 440 on oma klassi ruumikaim. Sisemine topeltpõhi muudab põranda horisontaalseks ja hõlbustab liikumist paadis ka tuulisema ilmaga.
6)PALJUDE LISADE VÕIMALUS. Ostes CURSUS 440 standardvarustuses, võib seda aastast aastasse täiendada. Lisaks olemasolevale lisavarustusele on tulekul roolikonsool, kaugjuhtimine, tuuleklaas, pehmed istmed, akendega presendist sõidukate, ankruhoidjad, ankrulindi roteerivad poolid, poortidele kinnituvad ämbrid inventari ja sööda jaoks, spetsiaalne CURSUS-e paaditreiler, päramootori sõidukate ja veel palju muud. Ükski CURSUS 440 lisadest ei ole välja mõeldud “vägisi”, vaid on välja kujunenud kalal ja merel käies. See tähendab, et ostes alguses CURSUS 440 standardvariandi, ei tüdine te tänutäiendamisvõimalustele oma paadist tulevikus ära. Ka siis kui teil on alguses alla 8 hj mootor ja te ei pääse glisseerima, võite sõita tavalisel moel. Edasi lükkab kõnealust paati, sõltumata ilmaoludest, juba 2,5 hj mootor või aerud.
Kõik hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.